Tuesday, November 3, 2009

Qiyamah 2012

Assalamualaikum.
Alhamdulillah kepada Tuhan Rabbul 'Alamin diatas kurniaanNya memberi peluang kepada ana memberi nasihat dan pandangan kepada semua. Selawat dan salam keatas Rasul kita, Muhammad S.A.W. Juga salam perkenalan kepada semua pembaca.

Perkongsian kali ini mengenai Kiamat. Bila kah kiamat? Andai kata kita tahu sudah pasti ramai orang akan beriman kepada rukun iman. Tetapi, kenapa Allah merahsiakan tarikh berlakunya kiamat ini? Ana ada terfikir tetapi entah betul atau tidak sangkaan ana ini. Jika manusia mengetahui, tidak akan ada kejahatan di muka bumi ini.

Rasulullah pernah ditanya oleh Jibril A.S "Bilakah datangnya kiamat?" Nabi menjawab "Tidakkah yang bertanya lebih mengetahui dari yang ditanya." Nabi sendiri tidak mengetahui bila kiamat apatah lagi kaum Mayan yang mengatakan kiamat pada 21 Disember 2012. Ana terfikir kenapa 21.12.2012? Tidakkah pelik hanya nombor 0,1 dan 2 sahaja yang ada. Seperti ada makna tersirat disebalik nombor itu. Lagipun, siapakah kaum Mayan ini? Kaum Mayan ialah penganut agama Pagan, yang menyembah tuhan matahari, Horrus? Mereka mengorbankan manusia dengan mengambil jantung dan memenggal kepala mangsa yang ditawan. Berbalik kepada Horrus, tuhan matahari. Didalam simbol illuminati, terdapat satu piramid yang tidak sempurna dibina dan kelihatan satu mata diatas piramid tersebut.. Mata tersebut bukanlah sebarang mata tapi itu merupakan simbol tuhan matahari, Horrus.. Anda boleh lihat dan kaji sendiri gambar ini.
Illuminati

dan adakah JPA pun dipengaruhi oleh Illuminati? Ana hanya bertanya.

Banyak lagi bukti yang menunjukkan pengaruh Illuminati sangat kuat di dunia ini.. Mungkin ada dikalangan anda yang tidak tahu apakah Illuminati itu. Illuminati merupakan sebuah badan pertubuhan rahsia yang diasaskan oleh golongan Yahudi dan mendapat ilham dari DAJJAL. Mungkin anda tidak percaya bahawa pengaruh Illuminati telah sampai ke dalam RUMAH KITA. Bukti nya? Buktinya ialah BUMBUNG rumah, terutama nya rumah kayu dan batu. Disitu terdapat satu bentuk atau mungkin lebih segitiga pada bumbung. SEGITIGA merupakan satu punca kuasa untuk membangkitkan satu kuasa jahat seperti segitiga bermuda juga membangkitkan DAJJAL. Segitiga adalah satu lambang kaum purbakala di mana mereka menggunakannya untuk menyembah kuasa jahat. Ia juga merupakan simbol kepada API. Anda fikrlah sendiri..

Apa kaitan Illuminati dengan 2012? Disini ana ingin senaraikan beberapa agenda Illuminati yang telah dirancang dan telah dilaksanakan.
  1. Runtuhnya WTC
  2. Virus H1N1
  3. MUsnahnya Pentagon
Semua ini telah dirancang dan telah pun dan bakal dilaksanakan.

Juga mereka(YAHUDI) bercadang untuk mebina kembali Haikal Sulaiman @ temple of solomon.
Pembinaan ini bertujuan menyambut penyelamat mereka iaitu DAJJAL.
Ada tak persamaan di antara 2 gambar ni?


Temple of Solomon



KLCC
Oleh itu sama2 lah kita fikirkan. Tetapi yang pasti kiamat pasti akan berlaku... Seperti kata Sayyidina Umar Al-Khattab "Hisablah diri kamu, sebelum kamu dihisab dihadapan Allah." Sama2 kita beramal dan berjuang kerana Allah. Yang pasti satu hari nanti ISLAM AKAN MENANG!!!! ALLAHUAKBAR!!








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...