Wednesday, May 20, 2009

Pemimpin diktator



Wahai manusia, sedarkah kamu akan apa yang telah perlakukan?
Menjadi pemimpin tapi mengabaikan tanggungjawab sebagai pemimpin, menghalang orang beriman menegakkan Islam di muka bumi..
Kamu telah dilantik menjadi khalifah di muka bumi ini setelah semua makhluk menolak utk menjd khalifah.
Kerana apa??
Kerana tanggungjawabnya sgt berat, pedih dan menyakitkan..
Tapi kamu tetap ingin kan nya..
Kamu ingin kan pangkat.
Kamu ingin kan darjat kebesaran.
Kamu ingin kan harta.
Kamu ingin kan org bawahan mu menghormati mu.
Tapi tahukah, perbuatan ini dilaknat oleh Allah.
Sebagai mana maksud hadis Rasulullah S.A.W, Sesiapa yang meminta utk menjadi pemimpin, dia akan dilaknat oleh Allah..
Wahai pemimpin masa kini, pemerintahan kamu yang bersistem kan jahiliyyah akan hancur tak lama lagi..
Pemuda HAMAS(mahasiswa) akan bangkit utk menegakkan cahaya Allah, walaupun kamu menghalang nya dengan apa cara sekali pun..
Aku tetap perjuangkan..
Walaupun aku syahid atau menang, aku tetap gembira..
Semoga pemerintahan mu kecundang.
Semoga aku syahid dengan darah mengalir di atas muka bumi ini sebagai saksi bahawa aku telah perjuangkan agama Mu, Ya Allah.
HAYATUNA HAYATUNA ISLAM, SABILUNA SABILUNA JIHAD, MAUTUNA MAUTUNA SYAHID.. ALLAHUAKBAR!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...